Toimitusehdot



Kuinka voin rekisteröityä ja ostaa tuotteita?
  1. Mene aloitussivulle
  2. Klikkaa “Kirjaudu”
  3. Klikkaa alasvetovalikosta ”Rekisteröidy”
  4. Täytä yhteystietosi.
  5. Klikkaa “Rekisteröidy”
  6. Aktivointikoodi lähetetään sinulle sähköpostitise automaattisesti.
  7. Kirjaudu sisään ja löydä ainutlaatuista ostettavaa!
Voit tehdä halutessasi ostoksia myös ilman rekisteröitymistä.

Kuinka ostan?
  1. Klikkaa mitä tahansa tuotekuvaa päästäksesi tuotekuvaus sivulle.
  2. Voit etsiä tuotteita kategorioiden, värien, ja hakusanojen avulla, voit katsella tuotteita käsityöläisittäin. Voit myös hakea uusia tuotteita ”uutta”-linkin alta ja ale-hintaisia tuotteita ”alessa”. Tai voit tietenkin bongata jotain suoraan etusivulta.
  3. Jokaisen tuotteen vieressä on optio LISÄÄ OSTOSKORIIN. Hinnat sisältävät ALV:n.
  4. Mene ostoskoriisi ostaaksesi.
  5. Valitse toimitusmuoto. Toimituskustannukset lisätään hintaan.
  6. Vahvista/muuta ehdotettua toimitusosoitetta.
  7. Valitse maksutapa.
Huomaa! Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Tuotteiden hintaan lisätään postimaksu, ellei toisin ole mainittu. Käsityöyrittäjätt lähettävät tuotteet suoraan omista varastoistaan, joten mikäli olet tilannut usealta eri myyjältä, saapuvat tuotteet erillisinä lähetyksinä.

Mitkä maksutavat käyvät?

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj,
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
 
  • Pankkimaksut
    Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Nordean, Osuuspankin Danske Bankin, Säästöpankin, Oma Säästöpankin POP Pankin, Aktian, Handelsbankenin, Ålandsbankenin ja S-Pankin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
  • Luottokorttimaksut
    Voit maksaa verkkokaupassa Visa, Visa Electron, Mastercard ja American Express-korteilla. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
  • Mobiilimaksutavat
    Mobiilimaksutapoina MobilePay ja Pivo, jotka ovat sovelluksessa toimivia palveluita, jolla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Miten tavarat toimitetaan perille?

Madeby.fi hyödyntää Postin, Matkahuollon ja R-kioskin palveluja. Myyjät voivat itse valita, millä toimitustavoilla tuote voidaan lähettää. Tämän jälkeen asiakas voi valita, mikä toimitustapa on hänelle mieluisin.

Madeby.fi:ssä ovat käytössä seuraavat Postin palvelumuodot:
  • Kirje
  • Kirjattu Kirje
  • Postipaketti Noudettavissa osoitteen mukaisesta postista pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä klo 16 jälkeen. Luovutus postin aukioloaikoina. Paketista lähetetään saapumisilmoitus.
  • Ovelle-paketti Jaetaan suoraan vastaanottajalle pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä klo 14 mennessä. Jakelupäivät ovat ma-pe. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus ja vastaanottaja voi noutaa paketin postista.
  • Postivakuutettu lähetys -Vakuutusarvo enintään 15 000 €. Hintaan sisältyy käsittely helposti särkyvänä. Helposti särkyvään lähetykseen kiinnitetään "helposti särkyvä" -lipuke. Lipukkeita saa postista.
Matkahuollon palvelumuodot
  • Kaikki Matkahuollon paketit S - XXL pitkä.
R-kioskin Ärräpaketit:
  • Ärräpussi
  • Miniärräpaketti
  • Ärräpaketti

Voinko palauttaa tuotteen?

KYLLÄ. Internetistä ostetun tuotteen saa palauttaa ilman erityistä syytä 14 päivän sisällä ostosta. Tuotteessa ei saa olla käytön jälkiä, ja se pitää lähettää takaisin alkuperäisessä pakkauksessaan.

Kuinka voin palauttaa tuotteen?

Ole hyvä ja lähetä ensin sähköposti osoitteeseen info@madeby.fi. Sähköpostista tulee ilmetä, kenen käsityöläisen ja minkä tuotteen haluat palauttaa. Lähetämme sinulle palautusosoitteen. Muista että palautat tuotteen käsityöläiselle, et Madeby:lle. Kun olemme saaneet vahvistuksen yrittäjältä, että tuote on palautettu, palautamme sinulle maksusi (tuotteen hinnan + toimituskulut).
 
Pääsääntöisesti palautusten tai tuotevaihdon toimituskuluista vastaa aina asiakas. Jos toimitettu tuote on väärä tai virheellinen, asiakkaalle hyvitetään palautuskulut ja myyjä vastaa korvaavan tuotteen toimituskuluista. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Kaikista palautuksista on aina sovittava MadeByn kanssa etukäteen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu MadeByn kanssa. MadeBy ja käsityöläiset eivät lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Lunastamaton paketti ei ole palautus.

Kuinka voin tehdä valituksen?

Lähetä meille sähköposti osoitteeseen info@madeby.fi. Otamme sinuun yhteyttä 24 tunnin kuluessa valituksen vastaanottamisesta.
 
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
 
Ongelmatilanteissa meidät tavoittaa parhaiten sähköpostitse info@madeby.fi
Puhelinnumero 0405853833

Suomen käsityöyrittäjät SKYT ry
℅ Käsityökortteli – Kehräsaaren kauppa
Kehräsaari 1
33200 Tampere
Rekisterinumero 215.908
Y-tunnus 2719737-6

alv.rek.



MadeBy Newsletter
Lisää sähköpostiosoitteesi saadaksesi Madeby-verkkokaupan tuoreimmat uutiset.